I HAVE YOU - CHAPTER 3

Jag behövde inte dusha för att jag duchade igår,men kanske efter shoppningen,då skulle jag ju direkt till en "fest"

Demis persvektiv :

Äntligen var vi frame från den låånga bilresen,eftersom att det var "trafik" Nu var det ju bara att börja shoppa! Men varken jag eller Selena vill klä på oss "för mycket" Så det får bli nåt enkelt.
- Den här! Du kan lika gärna vara en prinsessa! Sa demi och höll upp en vit gul
klänning.
-Njaa.. det kan ju funka,sa jag lite fundersamt. - men jag vill inte ta ifrån all uppmärksamhet från Haley! Sa jag oroligt.
- Demi? Hur många gånger har du brytt dig om Haley? *inget svar* Hur många gånger har du tagit ifrån "all uppmärksamhet" från Haley Hinks`*inget svar* Så varför ska vi bry oss nu för?! Sa selena som om hon ägde ut mig nu.
- du har nog rätt och småskrattade lite.
- Som alltid,sa Selina kaxigt/driv och vände klacken mor provrummet.
Tänk om det bara var jag som kom i prinsess-klänning. Vad pinsamt! Så darför tvingade jag Selena att också pröve en prinnsess-klänning.
- Jag vill inte ha på mig en prinsessklänning?!
- Joo! du ser jätte fin ut! sa jag och försökte lugna ner henne.
(hittade ungen bättre bild,sry)
När vi hade shoppat klart åkte vi först hem till Selina för att hämta kläder till övernattningen hos mig. Vi ville ha lite mysigt den här gången.
Selenas persvektiv :

Ahhhhhh! Varför måste jag sätta på mig den fula klänningen! Men jaja. Chilla med livet Selina! Andas in och ut,in och ut...
Vi hade sminkat klart oss och nu var det bara dags att dra. Jag ropade på taxin medans Demi var uppe och låste dörren.
- Holesstreet tack,sa Demi och gav taxi chaförren ett snällt.
- Är inte nu Selene och Demi? Sa taxichaförren förvånad.
- Selena annars. Sa Selena och skrattade.
-Oh! Min dotter är ett stor fan! Kan jag få ert autograf? Det skulle vara jätte snällt!
- Visst,sa vi i kör och sneglade på vägen så att taxikillen förstodd och börja köra.
Som vanligt kom vi försent,gud vad pinsamt att koma in såhär! Medans jag stannade där och såg på mig en sista gång så såg jag demi gå som vanligt mot dörren.
-Hallå!? Jag kan inte gå in så här! Sa jag generad.
- Varför inte? Sa hon som om ingenting hade hänt och tog mig i armen och plingade på dörren.
Man hörde tydligt musiken som dunkade, sen hörde man hantaget röra sig.
Då kom Haley ut. Hon börja skratta ihjäl sig när hon såg oss. Hon öppnade dörren så att alla såg och sa högt.
- Hörni tjejer,jag vet att alla vill vara små. men seriöst? Livet går vidare,ni ör inte små barn längre,eller..är ni?
Alla börja skratta och tog massa bilder. Jag såg Demi helt sliten. jag tog henne i handen och sprang till taxin. Men taxin var redan borta. så jag ringde mamma.

Förlåt att jag inte har uppdaterat innan! Men har verkligen inte haft tid,och förlåt igen för den usla chapter,ni måste tipsa! Och tack för den underbara kommentaret Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0