I HAVE YOU - CHAPTER 2

-Aha,men du går jag inte, eftersom att du inte ens har fått ett inbjudan.
-Mmm.men vad konstigt att Haley Hinks bjuder dig och sen kanske bjuder mig? Hon har ju nästa hela tiden hatat oss,eller rättare sagt har hon hela tiden varitavundsjuk på oss? ;O
- Jag vet! Och det skrämmer mig lite. tänk om hon skämmer (stavning?) ut mig igen?...
-Ojj,vad klockan blev mycket! Jag måste dra nu,sa Selena och gav mig en puss och en kram. jag följde efter henne till dörren.
-ha det så bra där hemma! Sa jag när hon tagit runt tre steg ut från dörren.
-Tack detsammma! sa hon och små sprang till hissen.
Nu satt jag hemma alldelse själv,utan selena.utan ett leende på läpparna. men jag bestämmde mig för att sätta på en film istället för att ruttna på sängen. det fick bli "legally blonde" jag satte mig på soffan,det kändes som om ögonlocken skulle falla ner när som helst.men jag kämpade för att inte somna. men jag kunde inte bara låta bli! så jag lät dom falla.
(Förlåt men jag hittade ingen bättre bild!)
Nästa dag:
Jag hade visst somnat,jag var väldigt trött aven om dagen efter så mötte jag Selena i cafeterian och sen komvi ju bara hem till mig. men nu var jag piggare än en tupp så jag ville göra nåt! Jag orkade inte vara hemma och inte göra nånting. sen ringde Selena.
Demi: Godmorgon! Hare hänt nåt eller?
Selena: Nej,inget spec,bara att Haley Hinks bjudit mig också!
Juste! Festen är ikväll vid åtta tiden!
Demi: Såå? Kommer du ttill festen eller inte?
Selena: Jag kommer om du kommer,sa hon och fnittrade..
Demi: ok,men då går vi ju! men jag vill inte stanna där så länge...
Selena: vi går hem när du vill,ok?
Demi: ok :) men det är ju masceradfest och jag har ingen kostym eller nåt,vill du följa med och köpa nåt till festen? Sa jag lite fundersam.
Selena: Mmm,jag behöver också shoppa nåt ändå.
Demi: Vad bra,men då ses vi vid gallerian om en timme!
Selena: Puss! *klick*
Jagbehövde inte dusha för att jag duxhade igår,men kanske efter shoppningen,då skulle jag ju direkt till en "fest" 

Förlåt att det blev en shiiiiiiiiiiiit kort inlägg menjag e shiiiiiiita trött! Så...men kanske kommer ett mkt lääääääääängre inlägg imorrn!

Kommentarer
Postat av: Stina

Assa du är den första son inte skriver en novell om Justin bieber son jag vet. Men vet du nån annan blogg som skriver en novell om någon kändis???

Om du gör der skulle det vara jätte gullit att kommentera dom bloggorna i min blogg skulle vara sikt snällt



PS: jag älskar din blogg och du är sikt bra på att skriva. Meeer meer Meeeer meer

2011-03-12 @ 10:20:53
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0